لیزر موهای زائد, مجله هیوا مدیکال

آیا تغییر دستگاه لیزر مو باعث پر مویی می شود؟

دستگاه لیزر مو

لیزر موهای زائد به عنوان راه حلی کارآمد برای از بین بردن موهای زننده و زائد بدن است. پس برای انتخاب دستگاه لیزر مو باید با ریز بینی و دقت خاصی این کار را انجام دهید.

ولی متاسفانه در بعضی موارد با انتخاب دستگاه مورد نظر، بعد از انجام چند جلسه لیزر به نتیجه دلخواه نمی رسید. و تصمیم بر تعویض دستگاه لیزر و کلینیک خود می کنید. و این سوال برای شما پیش خواهد آمد که

آیا با تغییر دستگاه لیزر عوارض و مشکلاتی برای ما پیش خواهد آمد یا خیر؟

در این مقاله به نکات مختلفی مانند عوارض احتمالی تغییر دستگاه لیزر، تعداد جلسات و نکاتی که باید برای انتخاب دستگاه لیزر ملاک باشد می پردازیم. و به شما کمک می کنیم بتوانید بهترین دستگاه را که مناسب پوست و موی شما می باشد انتخاب کنید .

عوارض تغییر دستگاه لیزر :

طی تحقیقات به عمل آمده توسط گروه هیوا مدیکال و بررسی بر روی جامعه آماری گسترده ای از مراجعین به کلینیک های مختلف ، متوجه شدیم تغییر دستگاه لیزر هیچگونه عارضه خاصی نداشته و در صورتی که با مراجعه به کلینیکی نتیجه مورد قبول و مد نظر را دریافت نکرده اید ، می توانید با توجه به تایپ پوستی و مویی خود اقدام به تغییر دستگاه لیزر نمایید.

خاطر نشان می کنیم که عوارض عادی و معمول از جمله قرمزی پوست ، احساس گرما و سوزش متعارف و التهاب های معقول از جمله عوارض همه دستگاه های لیزر می باشد و جای نگرانی ندارد .

در نتیجه اگر تصمیم به تغییر دستگاه لیزر به هر دلیلی را دارید نیاز به نگرانی نیست و با خیالی آسوده این کار را می توانید انجام دهید.

نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که حذف موهای زائد با لیزر، باید توسط توسط اپراتوری مجرب و خبره و تحت نظر دکتر متخصص پوست و مو در کلینیک های زیبایی مجاز با استفاده از دستگاه های استاندارد انجام شود، در غیر این صورت ممکن است شما با مشکلات و عوارض زیادی روبرو شوید.

تعداد جلسات بعد از تغییر دستگاه لیزر :

تاثیر تغییر دستگاه لیزر بر تعداد جلسات لیزر موضوعی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. قطعاً پس از تغییر دستگاه لیزر لازم است که جلسات درمانی خود را به صورت کامل تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید. و حتی در بعضی موارد ۱ تا ۲ جلسه اضافه تر مورد درمان قرار گیرید تا تاثیرپذیری حداکثری بر روی پوست شما اعمال شود.

البته تمامی این موارد بستگی به تایپ پوستی، ضخامت مو و رنگ موی شما دارد و به طور قطع نمی توان در رابطه با آن صحبت کرد. بهتر است در این گونه موارد به پزشک خود اعتماد کرده و طبق نظر او تعداد جلسات و فواصل درمانی خود را ادامه دهید تا نتیجه مورد نظر را دریافت نمایید. چون این مورد بسیار تخصصی بوده و استفاده از تجربه پزشک باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود .

نکاتی که باید در انتخاب دستگاه لیزر مورد بررسی قرار دهید :

در حال حاضر انتخاب مرکز لیزر موهای زائد به دلیل تنوع بالایی از دستگاه های لیزر موجود در بازار بسیار دشوار می باشد. اگر قصد تغییر دستگاه لیزر موهای زائد خود را دارید باید به چند نکته اساسی توجه کنید.
اول اینکه باید تحقیق کنید و ویژگی ها و قابلیت های دستگاه جدید را مورد بررسی قرار دهید و ببینید آیا مناسب شرایط بدنی شما می باشد یا خیر.

دوم اینکه قبل از تعویض دستگاه لیزر با پزشک پوست و مو مشورت کنید و علت عدم جوابدهی دستگاه قبلی را مورد بررسی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که عدم کارایی دستگاه قبلی به دلیل ناکارآمدی و یا ناهماهنگی با پوست و موی شما بوده و مشکل هورمونی و یا مقاومت در برابر لیزر را نداشته باشید.
سوم اینکه باید در نظر داشته باشید که دستگاه های مختلف دارای طول موج، مدت پالس و قدرت های مختلفی هستند. که می توانند تاثیر مستقیم بر ایمنی و کارایی آن دستگاه داشته باشند. و تعویض دستگاه بدون داشتن اطلاعات و بدون مشورت با افرادی که این اطلاعات را به صورت کامل و جامع دارند می تواند منجر به عوارضی ناخواسته مانند سوختگی، جای زخم یا حذف ناموفق موهای زائد شود. و باعث عدم رضایت شما گردد. در تحقیق در رابطه با دستگاه جدید انتخابی، شما باید در نظر داشته باشید که این دستگاه، طول موج هایی را که مناسب پوست و موی شما می باشد را ساطع کند.

سخن پایانی :

در صورتی که پس از انجام چندین جلسه لیزر موهای زائد به نتیجه دلخواه نرسیدید نگران نباشید. زیرا با تعویض دستگاه لیزر خود می توانید رضایت بخشی بیشتری را کسب نمایید.

در نظر داشته باشید که تعویض دستگاه لیزر ممکن است بر روی تعداد جلسات تاثیر داشته باشد. که این موضوع کاملاً بستگی به نوع دستگاه و قدرت دستگاه جدید و قدیمی دارد. دستگاه لیزر موهای زائد آیس نیترو پلاس جز دستگاه های به روز و قدرتمند بازار می باشد. که اثربخشی کاملاً تضمینی و سریعی دارد و در بسیاری از کلینیک های بنام و مشهور مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است و نتایج مطلوب و خوبی را ایجاد می کند.

این دستگاه دارای طول موج های مختلف و اثربخشی عالی بر روی طیف زیادی از پوست و موهای مختلف است. این دستگاه با دارا بودن اسکنر پوستی میتواند روند ریزش موهای شما را ثبت کرده و قابلیت مقایسه ریزش مو از جلسات اول تا آخر را دارا می باشد . پس اگر نسبت به تغییر دستگاه لیزر خود مطمئن هستید بهتر است با مشورت با افراد خبره و پزشکان معتمد پوست و مو این کار را انجام داده و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

شرکت هیوا مدیکال | بهار 1403

www.hivamedical.ir

instagram: hivamedical.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *